perjantai 1. tammikuuta 2016

#10 2016!?

Ajattelin nyt, että kun eilen muistelin mennyttä vuotta, voisin tänään miettiä mitä odotan ja toivon tältä vuodelta. Koitan mennä selkeyden vuoksi jonkinlaisessa järjestyksessä. Aloitetaan lähiajoista ja edetään kohti seuraavaa vuotta.

Odotan saavani luvan taas ratsastaa. Ennen jalan leikkausta kerrottiin rasituskiellon olevan kaksi viikkoa pitkä. Leikkauksessa jouduttiin kuitenkin saksimaan jännettäni, joten kielto onkin voimassa ainakin kuukauden. 7.1. käymme jälkitarkastuksessa ja saan joko luvan ratsastaa tai en.

Toivon lunta (ei vaadi selityksiä).

Odotan riparia. Mulla alkaa lasketteluripari 20.2. (kaksi päivää ennen synttäreitä!!!). Tiedän että mulla tulee olemaan tosi kivaa kavereitteni kanssa.

Toivon Lavan olevan kantavana. Eläinlääkäri totesi Lavan todennäköisesti olevan tyhjä (ei kantavana), mutta varmuutta ei ole. Toivon siis parasta.



Odotan kevättä. Kevät on ihanaa aikaa. Aurinko, vähemmän kokeita, varsoja (Fina, Fuga, Wiska, Anna-Stina).



Odotan kesälomaa. Kesälomalla pääsee tallille usein, ei tarvitse käydä koulua, saa valvoa ja nukkua pitkään.

                  



Toivon pääseväni ulkomaille kesälomalla. Olen käynyt viimeksi 7-8-vuotiaana Norjassa/Ruotsissa.

Toivon näkeväni kavereitani kesälomalla. Näen yleensä vain pari kaveria koko kesäloman aikana.



Odotan Kuusikorven leiriä. Viime vuoden leiri oli ihana, joten toivon samaa tämän vuoden leiriltä.



Toivon pääseväni kisaamaan vaikeampia luokkia tänä kesänä. Olen tähän asti kisannut HeC:tä sekä 60cm. Esteet ovat riittävän korkeita kisoissa, mutta toivon pääseväni kisaamaan HeB, sillä tiedän osaavani sen asiat.

Odotan ysin alkua. Niin kummalliselta kuin se kuulostaakin, se on totta. Haluan jo pois peruskoulusta, ja tiedän ysin olevan käytännössä rennompaa kuin kasin.

Toivon uusia koulutettavia. Nautin nuorten hevosten käsittelystä.



Toivon oppivani ampumaan jousipyssyllä. Olen lukenut Nälkäpelit kymmeniä kertoja ja katsonut kaikki Arrowin tuotantokaudet Netflixistä. #nolife

Toivon tutustuvani uusiin ihmisiin ja tulevan lähemmiksi osan kanssa. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja mulla on harva läheinen kaveri :D



Toivon pääseväni ratsastamaan Lavalla. Mun ikuinen toive. Lava sai jännevamman 2014 syksyllä ja sen jälkeen ollaan menty ylös ja alas. Tällä hetkellä ratsastaminen vaikuttaa todennäköiseltä.



Toivon viettämväni tiettyjen ihmisten kanssa aikaa enemmän. Vietän vapaa-ajalla todella vähän aikaa kavereiteni kanssa. Vuodessa olen kavereiden kanssa 10-20 kertaa (Ronjaa ei lasketa, se on pikemminkin kaksoissisko).

Toivon viettäväni uuttavuotta hauskemmin kuin viime vuonna. Mun uusivuosi koostui Cokiksesta ja äikän projektista.


Nä mun postaukset on varmaan ihan tylsiä ja kuvat vanhoja jne. jne. mut en voi asialle mitään kun en voi käydä tallilla...

-Anna










1 kommentti:

Muista asiallisuus, lue UKK ennen kuin kysyt ja hyväksy joskus vastaukseksi ei:) Arvostamme kuitenkin jokaista kommenttia!