keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Seuraottelun kouluosuus 5.6.

Moi!

Vaihteeksi taas vähän kisakuulumisia...

Sunnuntaina 5.6. seuraottelun toinen osakilpailu oli Capri -tallilla. Kilpailtavana ratana oli Helppo C:1 2000

Fitnessponeista edustamassa LieRaa olivat Anna (minä), Ronja sekä Alina. Alina kilpaili luokassa I (2004 ja aiemmin syntyneet) sekä mä ja Ronja luokassa II (2003 ja sitä aiemmin syntyneet).

Olin karsinnoissa päässyt sijalle 5. prosenteilla 64, 25 Sailan kanssa. Kisoissa oli melko kova taso ja tuomari oli hieman tiukempi pisteiden suhteen. Tietysti eri tuomarit katsovat eri asioita. Itse en saanut esim. askelrikosta ja hieman vinksahtaneesta tiestä huomattavaa vähennystä.

Tiistain treeneissä Saila kulki todella hyvin ja ennen itkua ja irvistelyä aiheuttanut laukkaohjelma sujui sujuvasti.
Lauantain treenit menivätkin niin metsään kun on vain mahdollista. Poni ei kantanut itseään, oli pohkeen takana ja kulki löysästi alhaalla. Ratsastaja ei osannut vaatia, vaan oli väsynyt ja turhautunut.
Sunnuntai aamulla olin ihan kauhuissani. Verkkasin 11.45-12.00. Saila ei tuntunut erityisen hyvältä ja aloin turhautua. Olimme kuitenkin verkkaryhmäni toinen lähtijä joten sain radan pois alta nopeasti. Keskityin erittäin paljon, että saan Sailan ratsastettua radan loppuun siististi. Olin ihan tyytyväinen rataan ja ajattelin saavani n. 65 prosenttia. Sain 62,25. Ronja sai vähän vähemmän kuin minä.

En tiedä mitä tapahtui. En saanut yhtään huonoa numeroa. Huonoin oli 6.0 ja  paras 6.5. En saanut oikeastaan mitään muita kommentteja kuin tyyliin "Voisi venyä enemmän". Olin parin verkkaryhmän ajan kärjessä, mutta tipuin sitten. Olin ilmeisesti 10. sijalla tai alempana? Muistaakseni luokan II parhaat prosentit olivat 65,5.

Onneksi Alina oli 2. sijalla I luokassa. LieRa oli ihan mukavasti näkyvillä palkintosijoilla.

En tiedä mitä tuomari etsi radoista, mutta meiltä sitä ei ainakaan ilmeisesti löytynyt.

-Anna

2 kommenttia:

  1. Joo siis toi tuomari on tosi tiukka se on aina ollut. Ei meijänkään rata oikeen sujunut poni oli tosi reipas ja meni tosi huonosti mutta sai silti 57% vähän ihmettelin. Koska tuntu niin kamalalta että luulin että saatais joku 51%. Kuka teistä on tulossa Loimaalle 19.6 me mennään ainakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiltä tulossa koko kisatiimi eli Alina, Ronja, Emmi, Lilli, Marru ja Anna. Nähdään siis siellä :)

      Poista

Muista asiallisuus, lue UKK ennen kuin kysyt ja hyväksy joskus vastaukseksi ei:) Arvostamme kuitenkin jokaista kommenttia!