maanantai 1. helmikuuta 2016

Olen erilainen lapsi

Moi! Mulla oli viime viikon lauantaina riparitapaaminen. Siellä taas painotettiin (niin kuin kaikkialla) kuinka tärkeää on että kaikki ovat erilaisia jne. Nyt ajattelinkin kertoa mitä erilaista, outoa ja hassua mulla on tapana tehdä.

1. Jos kuuntelen hyvää musiikkia, nyökytän päätäni musiikin tahtiin. Oon huomannu tämän tavan vasta viime aikoina :D

2. Vähän saman tyyppinen kuin edellinen. Kun laulan vähänkin vaikeaa biisiä, alan heilumaan sivuttain. En myöskään pysty laulamaan kunnolla istuessa.

3. Kävelen ja puhun unissani. Herään välillä tavaroitten kanssa (joiden pitäisi olla kaapissa). Joskus kun olin ollut kaverilla yötä, se kerto aamulla että olin puhunut sille unissani :D

4. Pidän ikkunaa auki talvisin. Mä nautin sellaisesta 17*c.

5. Siinä vaiheessa kun muut käyttivät kevyttoppatakkeja, mä käytin vielä pelkkiä pitkähihaisia. Pakkasen puolelle mennessä rupesin käyttämään itsekin kevyttoppatakkia.

6. Kävelen aina kun olen puhelimella tai soitan jollekkin. En kykene olemaan paikallani.

7. Keskustelen päässäni suomeksi tai muilla kielillä.

8. Koulussa tunneilla mun on pakko heiluttaa jalkoja, kynää yms. En pysty silloinkaan olemaan paikallani.

Nuo olivat nyt nopeasti keksittyjä. Kertokaa toki omia hassuja tapojanne!

Mitäs mulle kuuluu? Ihan hyvää. Olin Apassionatassa (siitä tulee kooste tubeen Fitnessponit -kanavalle) ja tykkäsin tosi paljon! En ollut viime viikolla kertaakaan tallilla, sillä tuntipäivänä olin kipeä ja viikonloppuna en kerinnyt. Huomenna menen kuitenkin.

Aloitin myös Lavan kuntouttamisen ja se sujuu hyvin. Energiaa on vähän liikaa.

Lava ja minä

Instagramissa ilmoitimme Whatsapp -ryhmästä Capritallin ratsastajille. Sinne mahtuu vielä! Laittaa vain meille numeron ja liitämme ryhmään. Mukavasti porukkaa on ja keskustelua riittää. Sitä kautta olemme saaneet myös uusia ideoita blogia ja Youtubea varten ;).

Addatkaa Snäpissä Fitnessponit, seuratkaa Instagramissa Fitnessponit ja tilatkaa Youtube kanava!

-Anna

1 kommentti:

Muista asiallisuus, lue UKK ennen kuin kysyt ja hyväksy joskus vastaukseksi ei:) Arvostamme kuitenkin jokaista kommenttia!