tiistai 15. joulukuuta 2015

6# Annan päivä

Hei! Kuvailin tänään tiistaina vähän koko päivän (kännykällä) mun päivää.


Herätys mulla oli tänään 6:50 ja koulu alkoi 8:00


6:55 Vaihoin vaatteet ja menin aamupalalle jonka äiti oli laittanut mulle valmiiksi:') (en pysty keppien kanssa kantaa mitää)


Hoidin muut aamuhommat ja iskä heitti mut kouluun 7:30


Koulussa olin 7:45 ja ekana oli kotsaa


Tuplatunnin jälkeen ( 8:05-9:40 ) saatiin tekele pöytään (eli tehtiin "jouluhalko" joka on eräänlainen kääretorttu) eipä musta kyllä mitään hyötyä ollut :D

Heti kotsantuntien jälkeen ( 9:40 )olin koko välkän oppilaskunnan kokouksessa ja sen jälkeen menin bilsantunnille. Niitäkin oli tupla mutta välissä oli välkkä ja ruokailu


Tehtiin siis bilsassa nisäkkäistä nopeasti esitelmät ja tässä on tämmöne upee susi jonka tein yhen kaverin kanssa


12:15-13:45 Bilsantuntien jälkeen oli tuplatunti äikkää jossa tehtiin vaan koneilla projektia ja sen jälkee nää kaks hupsuu halus kuvaan:)


14:10 Kahdella eri bussilla kotiin (asun kirjaimellisesti metsässä/pellossa)


Kotona olin 14:30


15:00 Kuvassa mun välipala ja söin myös tossa työpöydällä kun en saanut niitä muuallekkaan. Selailin samalla Youtubea


Kun olin syönyt ( 15:30 )tein maantiedon projektia ja ruotsin läksyt. Äiti tuli kotiin ja teki lämmintä ruokaa. 18:40 vaihdoin vaatteet ja lähdin tallille kuvaamaan muitten tuntia.


Oltiin tallilla joskus 19:30  ja kuvailin siinä sitten kunnes 20:05 lähdettiin kaupan kautta kotiin. (Kuvat tunnilta tulee tällä viikolla vielä)


Illalla joskus 21:00 söin tuoretta ananasta ja koitin saada mantsan projektin valmiiksi (epäonnistuin tehtävässä) Otin samalla iltalääkkeet. 


22:40 luovutin ja menin pesemään naaman ja harjaamaan hampaat ja hiukset. Menin sänkyyn (nukun alakerran sohvalla patjalla kun muuten joutuisin kulkemaan portaita edes takas) ja avasin blogin :)

Nyt menen nukkumaan ja nautin huomisesta ysin aamusta. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista asiallisuus, lue UKK ennen kuin kysyt ja hyväksy joskus vastaukseksi ei:) Arvostamme kuitenkin jokaista kommenttia!